Alla inlägg under april 2009

Av susanne berglund - 26 april 2009 19:48

Här kommer lite bilder!

Av susanne berglund - 26 april 2009 18:30

 Idag har vi varit på en riktig skogspromenad jag och Mio,Katarina,Nemo och Wilma,Jenny, Diesel och troja,vi var ute i 1h och 40 min,och vilken fantastisk dag det var.Vi gick runt Ramsjön och alla hundarna badade mer eller mindre.Mio har vaknat nu men sov mellan 3 och 6,han har tampats lite med Diesel, men den killen har växt i kostymen så nu leker dom riktigt bra.

 jag ska jobba natt så det är strax dax att åka men jag kände det var så länge sedan jag skrev så det var dax att uppdatera lite.Nästa helg ska vi hem till Jenny och Stefan och spåra lite det blir kul jag kan ingenting om sånt men Katarina och Jenny är duktiga så vi får titta och lära.

 Nä ha en bra kväll ska försöka sätta in lite bilder så ni får se vilken välartad hund Mio har blivit.vi hörs!

Av susanne berglund - 7 april 2009 09:46

.....Ja det vet vi inte men det känns bättre idag än igår iallafalll.

 Mio går lite på diet jag har dragit ner lite på hans mat,eftersom han är lite trind,han är jätte hungrig och det går så bra att träna när han vill åt godiset till varje pris,men det är inte lätt för matte att inte ösa på med mat,det börjar bli dax att ta bort lunchen för honom och tänk er själva en dag utan lunch,ja jag vet att jag bara skulle må bra om jag hoppade över lite mat.

 Igår var vi lediga så Ronny och jag,så vi passade på att ta en promenad i hågadalen och gud vad fint det var där Mio njuter som vanligt när vi är ute i skog och mark,och vi hade turen att träffa några hästar som vi kunde skälla ut,hästar är det läskigaste han vet just nu,stora sprattliga djur med en människa på ryggen hua! Nä nu ska vi strax till Knivsta,Mathilda ska hälsa på en kompis där.Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards