Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Ledig måndag

Av susanne berglund - 26 september 2011 11:39

 Ja fast schemat är fullt endå så jag ska nog få tiden att gå.Igår va vi på jaktlydnadkurs i tärnsjö,Mio va ganska trött efter en vecka fyld av spännande saker men han va så duktig endå,vi va bara två ekipage där så det blev lite som privat träning inte så illa.Jag passade på att "utnyttja" den andra matten Monica då hon hade mörka kläder med kapuschongen uppfälld, Mio reagerar ju ganska starkt på suspekta människor men igår tittade han bara intresserat,jag tror han känner av på långt håll om den "läskiga" människan är man för kvinnor stör honom inte alls på samma sätt.


 Idag startar operation banta hunden,matten och hussen på alvar,nu j..lar får det va nog,vi har varit ute på en timmes promenad på morgonen och ikväll väntar stads promenad med kusinerna Wilma och Nemo medans mathilda ska på kurs i japanska,vi har 1½h på oss, sist vi va i uppsala bajsade mio på stora torget utan för max det tänkte vi strunta i idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av susanne berglund - 4 februari 2012 09:35

 Idag är det skitkallt ute,igen,jag hatar kylan,allt blir så jävla jobbigt och omständigt,blääää!  Min syster är på väg hit och vi ska ut och promenera är tanken,från början hade vi stor stilade planer på att åka ner till Görveln,men nä det är för ...

Av susanne berglund - 19 januari 2012 09:32

  i morse var det ljust ute när jag för ovanlighetens skull skjutsade barnen till skolan vid 8-tiden,och tänk det är som bomull för själen.  Idag är det meningen att jag ska jobba igen efter 3 lediga dagar men först ska praktiskt prov i hlr avklara...

Av susanne berglund - 17 januari 2012 09:36

 Mio är hos frissan så jag är ensam hemma några timmar.Det är konstigt hur tomt det blir här hemma utan honom men när han är hemma så sover han mest.Jag hade planerat att göra ett hlr test inför kursen på torsdag men så hittade jag julnummret av hund...

Av susanne berglund - 11 december 2011 20:10

 Oj oj det är redan 11 december,som vanligt är den här tiden på åretr rätt stressig.I fredags hade Viktor nobelfest i skolan ett stort evenemang som en del främst tjejerna planerat sedan i juni,Ronny och jag hade kökstjänst,(vi har suttit med i plane...

Av susanne berglund - 8 november 2011 21:38

 Har kommit igång med lydnads träningen lite mer på alvar,jag har en plan mycket tack vare Jenny och Diesel som varit sååå duktiga under hösten.Till skillnad från ivanliga fall så tänkte jag till innan och se det blev så bra,Mio har varit super tänd ...

Ovido - Quiz & Flashcards