Alla inlägg under oktober 2010

Av susanne berglund - 19 oktober 2010 13:04

 Efter Lidingötjejlopp tappade jag farten en smula men sedan en vecka tillbaka är jag tillbaka på friskis och svettis och spinnar,och jag mår så himla bra av det,skulle vilja komma igång och gymma också men det tar emot lite,känner mig inte riktigt hemma i den träningsformen,men snart ska jag ta ett intropass så jag kan komma igång igen  .

 Mio fyller år idag 2år,han har redan firat sig själv,tog sig friheten att käka upp en halv limpa som jag handlat och lämnat ensam i bilen  med honom,så typiskt 20 minuter innan skröt jag för min syster hur smal och fin han blivit,usch oktober blir ingen bra hund månad,jag jobbar som en tok,det är mörkt ute och nu är det ju så kul att spinna!Men vi ska träna lite idag tänkte jag det behövs verkligen.

 Viktor är tonåring på riktigt,sover hur mycket som helst,han går så gott som aldrig upp före 5 i 8 på morronen och skolan börjar kvart över,det är som bäddat för en hjärnblödning när man som jag har lite högt blodtryck redan innan,han har till min förtjusning valt att konfirmera sig det kostar en moppe men det är det värt,han tycker att det är jätte roligt på deras träffar.

 mathilda börjar bli "låg"vi har inte så struligt som vi brukade innan hon började medicinera men hon är också väldigt trött och går lite i ide,hon har haft lite tvångstankar men dom går nästan alltid att bekräfta bort och det är ju så skönt,förra året vid den här tiden bodde hon ju isoffan och kunde inte vara någon annnastans,duschade var 10minut,och jag tvättade nästa oavbrutet omkring 10 maskiner om dagen,ett under att vi tog oss igenom den perioden men man är tåligare än vad man tror.

 Emma trgglar på hon utreds för sin dyslexi,och får kämpa lite mer än dom andra isin klass men hon är så duktig en riktig lite arbetsmyra.Nä nu måste här städas det ser för jävligt ut!  

Ovido - Quiz & Flashcards