Alla inlägg under juli 2010

Av susanne berglund - 25 juli 2010 21:38

 Man blir ju liksom helt såld på facebook,lite synd men tiden räcker inte till allt så är det.

 vi har precis kommit hem från två veckor på vägarna med husvagnen,det har varit jätteskönt men också lite jobbigt,det är skönt att vara hemma,först var vi till vimmerby och folkrace festivalen i 6dagar,det var kul men innebar lite väl mycket förtältstid för mig,värmen gjorde att mio nästan inte kunde vistas ute och min äkta hälft stack mellan sju åtta på morgonen och kom hem vid halv nio,jag tror knapt vi sa hej till varandra,det var ganska tråkigt,vimmerby är dessutom ingen metropol direkt,dessutom fick mio frispel och det var egentligen en kamp mellan han och jag hela tiden,som tur var så var min duktiga och kloka syster med så jag hade henne att vända mig till när jag inte visste vad jag skulle göra.

 sen bar det av till karlstad och då blev det mer familjeliv=fritid,dom hade ett underbart spår på 10km och jag klockade mig och sprang på 1h och 3 min en förbättring med 20 minuter sedan jag klockades sist,det var kul och det känns bra inför lidingöloppetets tjej distans den 26 september,annars spenderade vi nästan all tid men att shoppa och träna hund Vilket resulterat i att mio lugnat ner sig och är riktigt lyhörd han går nu "här" långa sträckor vi har tränat så han kan rulla och även stå på min pilatesboll om jag håller i.

 I morron är det som sagt jobb,halvkul!jag ska jobba ganska mycket dom tre första veckorna,sen är jag lite ledig när vi ska skola in Mathilda i aspergerklassen from 18 augusti,ha det gott!

Ovido - Quiz & Flashcards