Alla inlägg under augusti 2010

Av susanne berglund - 13 augusti 2010 03:39

 Ja här sitter man,20i 4 på morronen efter att ha ränt upp och ner för trappen sen kl 1.48 jag blir galen,i morron packar jag in all elektronik i bilen sen får de ligga där tills nästa helg,bara hoppas att inte farbror blå tittar in i bilen och tar mig för häleri.

 Annars allt lungt,Mio har varit utan krage sedan tisdags och det går bra,det var kul att se Wilma och Nemos reaktion när dom träffade honom en vecka efter kastrationen,Nemo framför allt var rätt intresserad av honom,och tog initiativ till bus ute på stubbåkern vid gryta kyrka,kul att se!

 Nä tror vi att det ska gå och sova nu eller?Vem vet men nu börjar jag bli lite pömsig,jag gör ett försök trots att det inte är helt dött på övervåningen,Men Ronnys klocka ringer om ca 30minuter så man kanske ska knyta sig dröm sött!jag skiter i att drömma det blir bara drömmar om frustration!

Av susanne berglund - 6 augusti 2010 16:37

 Ja jag vet inte hur många ggr jag var uppe i natt löft upp honom i soffan löft ner honom på golvet klappa lite grann till sist hamnade han i min säng och se då somnade vi,dessutom för barnen liv på nätterna inte så farligt bara lagom för att man ska vakna,hua vad schåigt det är!

 Jag har hittat en vilt spårkurs som jag tror kan bli riktigt bra.Det är en tjej i järfälla som ordnar dom,vi hade fått börja redan nu på söndag men det känns inte aktuellt med tanke på situationen här hemma,jag har lagt ledigt varenda söndag ledig i oktober och november så nu jäklar om jag inte ska få till det,det skulle vara så himla kul,länge sedan vi kursade jag och mio och om min syrra hänger på blir det bara super kul.

 Jag är ledig i helgen och i morron är det fest hos Jeanette,det ska bli kul vi liksom är ju lite tråkig nu för tiden,jag hoppas jag ska hinna handla,springa och ev klippa gräset i kväll,ja vi får se var vi landar.

Av susanne berglund - 4 augusti 2010 10:55

 Ja det gick fort,jag som absolut var emot har nu skickat iväg honom,min lille plutt,han ville inte gå med veterinären men jag såg i fönstret hur han trippade iväg osäker men nyfiken,mitt hjärta!,jag gråter alltid en skvätt när jag lämnar honom till någon annan,jättetöntigt men han är ju mitt ljus liksom.

 Jag passade på att uppsöka en frisör och är nu korthårig igen helt ok men jag måste fixa till det själv.

 Igår var vi ute och spårade med hundarna jag och syrran,Mio fick ett skitbra spår av katarina,han var såååå duktig och markerade alla saker utom en,Katarina sa åt mig att hålla honom lite hårdare och spåra mer i promenad tempo och det var mycket klokt.Wilma var också jätteduktig medans Nemo snällt fick sitta brevid och titta på.

 Inatt väckte barnen mig vi 2 igen,jag kan säga att jag var skogstokig,vi hade skruvat ur en propp men det fanns ström i Emmas rum så där höll dom till och Ronny vaknade vid 5 över 4 och då var Viktor fortfarande uppe,vad fan ska man göra,jag kommer fira stort när skolan drar igång igen om 2 veckor!

 Nu ska jag plocka lite här hemma innan jag hämtar min bästis,sen blir det fika med grannen i em ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards