Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Inte så jävla kallt....

Av susanne berglund - 23 februari 2010 09:59

...som igår,1h och 15 min var vi ute Mio och jag idag och det var inte skönt men helt ok i alla  fall,jag ska jobba kväll idag igen och sitter och väntar på ett samtal från mina "kompisar" på försäkringskassan.

 Vågen visade ännu ett snäpp åt rätt håll och jag har kommit under ännu en magisk siffra,det är skön men det går så förbenat långsamt,2-2,5kg i månaden,nä det brukar ramla av mig i mycket snabbare fart,men det pekar i allafall neråt och jag mår mycket bättre.

 Till helgen ska det bli "varmare"bara någon minus eller kanske till och med en plusgrad,halleluja  

 
 
Leffe

Leffe

23 februari 2010 13:54

Ni får gärna komma och fika, nu har vi ju gott om fikabröd!

http://www.svartmyren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av susanne berglund - 4 februari 2012 09:35

 Idag är det skitkallt ute,igen,jag hatar kylan,allt blir så jävla jobbigt och omständigt,blääää!  Min syster är på väg hit och vi ska ut och promenera är tanken,från början hade vi stor stilade planer på att åka ner till Görveln,men nä det är för ...

Av susanne berglund - 19 januari 2012 09:32

  i morse var det ljust ute när jag för ovanlighetens skull skjutsade barnen till skolan vid 8-tiden,och tänk det är som bomull för själen.  Idag är det meningen att jag ska jobba igen efter 3 lediga dagar men först ska praktiskt prov i hlr avklara...

Av susanne berglund - 17 januari 2012 09:36

 Mio är hos frissan så jag är ensam hemma några timmar.Det är konstigt hur tomt det blir här hemma utan honom men när han är hemma så sover han mest.Jag hade planerat att göra ett hlr test inför kursen på torsdag men så hittade jag julnummret av hund...

Av susanne berglund - 11 december 2011 20:10

 Oj oj det är redan 11 december,som vanligt är den här tiden på åretr rätt stressig.I fredags hade Viktor nobelfest i skolan ett stort evenemang som en del främst tjejerna planerat sedan i juni,Ronny och jag hade kökstjänst,(vi har suttit med i plane...

Av susanne berglund - 8 november 2011 21:38

 Har kommit igång med lydnads träningen lite mer på alvar,jag har en plan mycket tack vare Jenny och Diesel som varit sååå duktiga under hösten.Till skillnad från ivanliga fall så tänkte jag till innan och se det blev så bra,Mio har varit super tänd ...

Ovido - Quiz & Flashcards