Alla inlägg den 4 februari 2012

Av susanne berglund - 4 februari 2012 09:35

 Idag är det skitkallt ute,igen,jag hatar kylan,allt blir så jävla jobbigt och omständigt,blääää!

 Min syster är på väg hit och vi ska ut och promenera är tanken,från början hade vi stor stilade planer på att åka ner till Görveln,men nä det är för kallt så nu blir det en sväng här hemma hos mig,lite nytt har jag tänkt mig vi får se var vi hamnar men det är ju så bra när man kan gå över åkrarna man kommer hur långt som helst.

 Jag har ringt och bokat tid hos veterinären,den 27 feb ska vi vara där,Mio har fått fula förändringar på magen och jag blir lite nervös för det ser inte så bra ut,han e ju röd och jag vet inte om det påverkar hans hud på samma sätt som hos oss människor,men det växer liksom "utåt" så det ser ut som nått man lätt kan ta bort iallafall,usch man hinner tänka så mycket och jag ser en del på jobbet, och, och, och, nä lägg ner nu fru Berglund!

 Om två dagar fyller mathilda år,14 stycken och som vanligt är känslorna varierande här hemma,men vi tassar lite på tårna och om en vecka är vi förhoppningsvis tillbaka i vardagen igen.

 Ha en underbar dag allihopa solen skiner och får man va inne är det rätt mysigt,så gå inte ut om ni inte behöver.Mio äääälskar snö och kyla så jag måste ut,länge.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards